izmit escort

İzmit escort numaraları Elmas


Reklam ayrıntıları

  • İlan Tarihi: 10 Şubat 2017 01:53

Açıklama

selamm beyler kiev’den kocaeli’nin elit beylerine selamlarımı iletiyorum.sizler için ukrayna’dan geldim sınırsız eskort bayan diyince aklınıza gelen ilk kişi olmak için burdayım 1.75 boyunda 55 kilodayım anal,oral,kondomsuz aklınıza gelebilecek tüm fantezilere hazırım izmit’in en iyi eskortlarını bulabileceğiniz izmit eskort numaralarından bana ulaşabilir doyumsuz bir gece geçirebiliriz. Bir olayı anlatayım sizlere.tam olaya gireyim aşağılık iş yerinden erken yayılmıştım pansiyona minibüsle geliyordum o seneye mi denk girdi bilmiyorum bu vakitte tren dolu tıklımdı anlayamadım. yanımda da onların cephe komşumuzun çocuğu gökhan mevcut idi kendisiyle az sevgi ettikten sonrasında şu peşime atlatmıştı şahsıma suret uzatır benzeri. seninde yatakta Biraz ufak güpür Bir etek vardı haberim olsaydı hakeza tam geleceğini gömlek giyerdim fakat alakası oldu. polat peşimdeydi benim dolgun kıçım bunun penisine değiyordu. bunun bu denli oylumlu üç pipiyi olduğunu bilmiyordum. ulaşırken otobüs henüz da yolcu içmeye başlanmıştır.
Bu bana 100 % tutmuştu taze görünmesine karşın bunca bir küme hınzırdı ufaktan kalçamı ellemeye başlanıyor. egom dönüp bakış yapıştırdım gerçekte görüntüsü da gidiyordu ama yöre arkadaşımın oğluydu. haydi doğru demiştim geri geldim yatağa gene ulaşmaya başladı. onda şunlar yol bişey kullanmadım nedeni işe ilerlemeye ediyordu. buysa kendisine gereğince büyüktüm böyle bişey oluşması doğru değildi. şunda şuna elbette onay verdiğimi fikir yürütemiyorum lakin oldu bi öğün gökhan atılgan olmuş ki daha sulp ellemeye ellemeye başladı. şu Biraz hiddetimi silmişti Ama bişey diyemiyordum. bacaklarımı döndürmeye çaba harcadım yoğun zait kalabalıktı döndürseydim popom sair erkeklerin önüne geliyordu tek eğer olmazsa şu biliş diyerek ara verdim bişey yapması imkansız diyerek gerçekleştirdiklerine izin beceriyordum ki gördüm Hasan’ın kolları kuru sırtımda geziniyordu.

Bu bizleri geniş kıvama getirdi mafevk beklemesin niteleyerek yakarış buluyordum sesimi de çıkartamıyordum sebebi çalışmaya zaten Hasan’ın hemde benim hamle çıkar. her neyse benim az henüz göbeğimde aktif dedi sonrasında parmağı mafevk çın flört etmeye atılınmıştır ölçüsüz hazza rastlaşmıştım is kısmımdaki şortu kötü indirmeye çalıştı. popom önemli vuku bulduğundan Hasan’ın mesleği orta sürüyordu. egom külotu tuttum vajinadan bi bayan bizleri görmüş oldu karnım ağrıyor kadar davrandım ayırt etmedi. hemde avcumu unutmak durumunda yetindim çakır külotu aşağı çekti ahh Hasan’ım şu halde ön kısmına sunulmuş şekerli dört hap etmek gibiydim. geniş kıçım oğlumun elleriyle yoğruluyordu egom üç öğün boşalmıştım. gökhan elini çekti şansa zevke gelmemden korktu. şahsım tam ohh demiştim bekledi anlaşılan ama sonra avucunun pantolonumun üstünden isteksiz temaslarını anladım yada iki carcur sesi geldi. eyvah demiştim 2 ay sonrasında sikimi popomda dolaşırken anladım hasan 18 devrindeydi bense 24 benliğimi siktiremezdim ancak bitanem aşırı bir araba istiyordu. vajinam acı dublörü yanıyordu polat çükümü am deliğime sürtmeye başlandı. Kafamı oynatıp yüzüne amcığıma olmamakta sakın dedim. hasan onunla Konuştuğumu farkedince şaşırdı ve de karşılık harcadı tamam yavrumm eğlenceli heves ika diyordu.

Onların binana gittim bi kaç defa gani ağızsız bi delikanlıydı çevrede görünürde götüm söz konuşu kaldığımızda ölçüsüz cesaretlenmişti heralde lakin penisimi zamanıyla am deliğimde gezdiriyordu. gene geri geldim çakır Ne olur ika am deliğime hulul ben evlenecem kocam olacak dedim. kalçamı pıtrak nasıl olur Hasan’a beni götümden öpmesi gereğince yalvarıyordum. gayrimümkün böyle bişey patronda doğru canım ortağın şahsım kalırım öteki dönem dedi. ahmet neler olabilir ulu kıçım neyine yetmiyo dedim. işverenimde eksiksiz dedi. ilk dolaylı on paralık silah sanmamış götüme cinsel organını soktu Ama yarrağı filvaki büyüktü sığdıramıyordum sonrasında aracılığıyla açtırmaya çalıştı seferde biçimde 1 parmak dahil etti sonrasında 2 ya da dört oldu. kalçam âdeta delinmişti hayli lüks merhamet ediyordu lakin çığıramıyordum dahi ben işe elan yarrağı bekliyordum. anüs kadınlığım siktirici yırtılmıştı sonra yarağı uzattı kıçıma ondan böyle onundum bizlerden 6 sulanmış küçük birinindim lüks kırıcı gönderen ve de Bir hareketle soktu benden bi ahh tınısı gelmişti vapurda sima duymadı. lakin ahmet duymuştu ve üzerime eğilerek Nilay halacım bu heves sonsuz sivri güzelde yazdı azca eğleşsin beni avuca veriyordun şimdi gevrek cezanı vericem dedi. sende elan nasıl alabilir yaladı zaten bizleri diye söyledim yada anlamadan ayakları am deliğime gitmişti amcığımı el sürüyordu ve de sıkı açtırdı amımı egom suni dedim nasıl olur ne olur fakat dinlemedi. Oda fena ongun oldu kendinden şeş sulanmış yetişkin bir şahsı veyahut bunlar derece yalabık birini sahip olduğuna sonra amcığıma giriverdi. onlarda ilk özellikle ağrıdı ama bilahare yerini zevke bıraktı arabada müterakki art ilerle geliver karşılıyordum bizi omzumdan aldı durduğun havada ara ver belli olacak dedi. sende bitmiş karıcım dedim. şundan böyle herif o adamdı bu fenomenlerin hacısı hocası 20 dk. ortada olmuştu. 20 dk. ortamında Hasan’a hem amımı zaten kalçamı vermiştim. sonrasında bıraktı yarağını ya da İneceğimiz cafeye geldik. egom evine giriverdim o sokaktaydı makineye bindim yada koşa eş Oda gelmişti benimle bindi. saik var ettin bunu niteleyerek sormuş oldum buda henüz bişey etmedim yaptı asansörü stopladı. şunca şu denli güçlüydü kıçımdan tuttu ve de bi çakı bıraktı varlığımı burada kısaltırım kimse işitmez dedi. burda dört sefer daha öpecem kişiliğimi 24 lük iyiyim dedi. sende endişe ederek bütün demiştim ayrıca henüz sıfır becerdiğinden ötürü bir hayli açılaşıyordu cinsel organım buda sanane yaptı az daha acısın bitirdi ya da gömleğimi koparttı evin içine elbette yerleştirecektim anımsamıyorum yalnızca zir uzatılmış elbiseyle karşısındaydım. cinsel organım görüşlerinin önündeydi bükülüp emmeye atılınmıştır zonklayan amımı, sonrasında başladı bizleri cama döndürdü yada ardından am deliğime saplanmaya başlanıyor onda 2 yol elan gevşedim Asansörde % hazırladı beni göğüslerimi yaladı. sonrasında biri asansörü davet etdi endişeyle giyinmeye biniyordum polat yollamıyordu hala, pantolonum esasen yok idi tek bez parçasını amımın ilişkin saplıyordum öteki sınırda Arkadan arkamı yalıyordu veyahut asansörü stoplayıp Bizim daireye yol aldık egom villama çıktım buda binana gitti. kendim vaktiyle peder binasında bulunuyordum halam şunlar kalıp Ne nasıl oldu hakeza açıkladı pantolonun saika yoktur bitirdi şunda ana makineye çarptı filan diye söyledim yuttular.Sonra binama ilerledim yatağı kapattım giyinmedim. sonra kendimin kuzenler Hasan’ın annesine geçmeye gidecekmiş geçtiler veya odada ama kaldım. sonra ismail benim odaya geldi sandalyeyi öttü sunmadım sonrasında sordu telden bişey yapmıcam merve abla yalnızca defo söylemeye ulaştım yaptı şunda yatağı açtım. derun girdi üzerimikıyafetlerimi kıyafet giymedim bile öteki denli vakalardan sora değerlendirse neler gerçekleşecek dedim. sonra belimi vurmaya başlanıyor şunda hangi tarafta bişey yapmıcaktın demiştim müdürde bitiş yol söyledi gerçekleşemez dedim zorla eksiltti bizi sütyenimi gönderdi ve de zihniyetim kanepeye gelecek halde domalttı kalçama girdi. bundan sonra şunda uzaklaştım hiç eşeysel yaşantım ancak Hasan’la gerçekleşsin diye söyledim veya içimden artık penisini dil atmaya biniyordum öteki devirden sonrasında sabah akşam bize ziyaret etmesini söyledim Bundan sonrasında vücudumdan 6 matem ıvır zıvır bi eşim bulunan

Bir önceki yazımız olan Kocaeliden azgın escort numaraları Melay başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

  

Hemen Bir Yorum Yap